Качество, стил, индивидуалност – задължителни изисквания към всеки чифт очила, независимо дали става дума за аксесоар, с който не искаме да се разделяме и допълва аутфита ни, или необходимост, която се е превърнала в част от самите нас и компанира на едно от най-чувствителните ни сетива – очите. Никой не би бил готов да направи компромис! И едно от първите имена, които веднага изскачат в съзнанието ни, е Ray Ban.
Наложил се на пазара благодарение на неповторимия си дизайн, неоспоримото си качество и невероятния усет за стил, Ray Ban е бранд, от който винаги можем да очакваме съвременен дизайн, отговарящ изцяло на изискванията на модерния човек за уникалност и комфорт.
Марката Ray Ban е създадена през далечната 1937г. от американската компания „Бауш и Ломб“ и към днешна дата може да се похвали с цели 55 000 служители! Изключителен успех постига с актуалните си и до днес модели “Aviator” и “Wayfarer” , познати по целия свят, които можете да разгледате тук.
Защо това име е толкова познато и преобръща представите, кое прави очилата толкова лесно разпознаваеми, дори и да не сме прочели името върху тях, защо точно тези очила срещаме най-често?
Ray Ban категорично залагат на качествени хипоалергенни материали, преминали през множество професионални тестове, преди да се превърнат в чифт очила, което неоспоримо ги превръща в лидер на пазара. Двигател на тяхната дейност е девизът им „Неподправени от 1937г.“, който ги движи напред и нагоре към още по-високи върхове, благодарение на това, че остават верни на своя неповторим стил, откриваем по един или друг начин във всеки един модел. В какво се изразява той на практика и как можем да бъдем сигурни, че можем да се доверим на марката? Функционалността и качеството на очилата Ray Ban, комбинирани със задължителните отличителни черти, характерни за бранда, вмъкнати в дизайна на всеки един модел, които с лекота се забелязват във всеки един чифт, ги прави абсолютно разпознаваеми с просто око и едновременно с това изключително предпочитани. Гаранция за тяхното качество е солидният опит в областта – повече от 80 години тясна специализация в нишата. Уникалността в техния дизайн определено не може да бъде незабелязана, тъй като те комбинират повече от успешно изчистени детайли и стил.
Изборът на очила е строго индивидуален и уникалните предпочитания на всеки човек са най-голямото предизвикателство пред производителите на очила. Професионализмът на Ray Ban проличава още в момента, в който прокараме поглед измежду огромното разнообразие от модели, което ни предлага този бранд – благодарение на това, че отличителните черти на марката са пречупени през изключително много призми, потребителите получават невероятно разнообразие от модели, които успешно са съчетали различни визии, стилове и функции, но и неизменно носят линиите на Ray Ban – Неподправени от 1937!
Любопитно за Ray Ban: Моделът Wayfarer на Ray Ban без никакво съмнение слага началото на революция в производството на слънчеви очила, защото е изработен изцяло от пластмаса, което е абсолютна иновация и тотално обира овациите заради формата си. Дотогава очилата са или т.н. тип „авиаторски“, или с кръгла форма на рамките. Wayfarer придобива най-голяма популярност и успех през 1961 година, когато невероятната Одри Хепбърн ги носи навсякъде, като дори ги предпочита като аксесоар и в един от най-известните си филми – „Закуска в Тифани“. Според много критици, този модел е едно от най-значимите модни произведения за всички времена.
0 коментара